Yüzsüzler

Ekim 5, 2006


Sözlerime öncelikle filmde emeği geçen herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum.

Yüzsüzler, bundan Mehmet Bedii Kayanın ve Serkan Yalgının anlattıkları hikayelerden yola çıkılarak hazırlanmış bir kısa film. Filmi çekmeye ani şekilde karar verdim ve hazırlıklar çok hızlı bir şekilde yapıldı. Mekanlar bakıldı, kostümler ayarlandı, teknik ekipman ve ekip oluşturuldu ve çekimler 15 aralıkta başladı..

Çekimler üç günde tamamlandı. 2 adet 90 lık kaset harcandı. 33 GB lık digital veri oluştu. Montaj Tam 3 hafta sürdü. Film sessiz çekilde sesler sonradan eklendi ve ortam seslerinin neredeyse %90 internette ki bir ses arşivi sitesinden indirildi. Müzikler ilk etabda yapılması düşünülüyordu ancak çekimden sonra düzenleme müziklerin kullanılmasına karar kılındı. Film tek CCDli bir adet DVCAM ile çekildi.

Sonuç olarak fıkra tadında bir film çıktı. Filmde kusurlarımız vardır muhakkak. Şimdiden özür diliyorum.

Filmi izlediğiniz için teşekkür ederim..

Bir Yanıt to “Yüzsüzler”

  1. kübra Says:

    Ben sivas/suşehri ilçesinden size yazıyorum böyle şeyleri daim hatırlatacak kıiplerve yazılar bekliyorum


Bir Cevap Yazın

