Dursun Ali Erzincanlı – Onlar

Eylül 30, 2006

ezgimüzik’den bySimyacı tarafından hazırlanan klip…

2 Yanıt to “Dursun Ali Erzincanlı – Onlar”

  1. aybige Says:

    Selamun aleyküm sevgili yetkililer,Dursun Ali Erzincanli abime nerden ulasabilirim ?
    Cok önemli bir konu hakkinda ona birsey sormam lazim.
    O’nun bana hakki gecti, helallik dilemek istiyorum ve mümkünse karsiligini vermek istiyorum.
    Insallah bana yardimci olursunuz,vicdan azabi cekiyorum :((

  2. tarık Says:

    bu siteyi beyeniorum çünkü avyip gzl ilaaaaaaaaaahiler var


Bir Cevap Yazın

