Yetim Kız

Eylül 4, 2006

Yetim kızın basını oksayan mübarek el,
Ben de yetim bır kızım ne olur bana da gel!
Yetim kizi kendine evlat sayan Muhammed,
Ben de yetim bir kizim beni alip kabul et!

Gül sevgin yeter bana ey sevgili Resulüm,
Öyle muhtacim sana ne verirsen kabulüm!

16 Yanıt to “Yetim Kız”

  1. gönüllü Says:

    Selamün aleyküm arkadaşlar. LÜTFEN BU YAZIYI SONUNA KADAR OKUYUNUZ… herkes gibi ben de bu ilahiyi çok beğendim.Ve sadece dinlemek yetmez birşeyler yapmak lazım dedim. Ben toplum gönüllüleri vakfı üyesiyim. Bizim derneğin desteğini alarak BÜYÜK BİR PROJE HAZIRLAMA ÇABASINDAYIM. Ben bayağı bir fikir buldum. Lütfen fikir ve önerileriniz varsa hakikidost46@hotmail.com adresine göndermenizi rica ediyorum. böylece siz de manevi bir katkıda bulunmuş olursunuz… EMİNİM ARANIZDA ORJİNAL BİR FİKRİ OLAN VARDIR.

  2. sevda Says:

    za sevda

  3. zeliha Says:

    selamün aleyküm ben 11 yasindayim
    cok sevdim yetim kiz ilahisini tesekür ederiz bunu cikartginiz icin lütfen geri yazin ismim zeliha selamün alyküm

  4. seda Says:

    çokkk beğendim helal olsunnnn can ı gönülden kutluyorum ağladın bu ilahiyi dinleyince çokkk teşekkürler ülkemiz deböyle güzel şeyler yapma çabası içinde olanlara

  5. seda Says:

    selamun aleyküm sizi canı gönülden kutluyorum ne güzel bir işin içinde olduğunuzun farkıdasınız inşallah

  6. MEHMET Says:

    selamun aleykum dostlar sizleri canı gönülden kutlar.allahtan sizlere işlerinizde başarılı olmasını niyaz ederim.

  7. hasgerya Says:

    selamun aleyküm…ilahi güzel hatta çok da düşündüren bi ilahi.Biz türk milleti olarak vicdanı sızlayan bir toplumuz.unutmayalım ki herkes yetim kalabilir kendimzii onalrın yerine koymalı ve elimziden ne geliyosa yapmalıyız…ben bu dernek için elimden geleni yapmaya hazırım…

  8. can Says:

    cokkkkkkkkkkk güzel cokkkkkkkk duygulandim

  9. Meltem Says:

    selamun aleykum. cok guzel bir ilahi. cok duygulandim. Allah yetimlere ve oksuzlere yardim etsin. Cenabi allahdan hic bir zaman umit kesilmez.Bizler turk ve muslan insanlari oldugumuz icin lutfen bu cocuklara yardim edelim. onlarda bizim gibi guzel bir hayat yasasin. onlarida kardeslerimiz, ve cocuklarimiz gibi gorelim. v e s s e l a m

  10. merweeeeee Says:

    çok güzel her dinlediğimde ağlıtorum keşke o kzın yerinde ben olsam keşke bende ilahi sölesem

  11. ÖZLEM Says:

    BU İLAHİYİ HERZAMAN DİNLEMEK İÇİN TELEVİZYON BASINDAN AYRILMIYORUM COK GZL BİR İLAHİ YAPMIŞSINIZ ANNEM BABAM OLDUGU HALDE BU İLAHİYİ DİNLEDİKCE AGLIYORUM COK GZL YAPMIŞSINIZ KLİPTE OLMAYI COK İSTERDİM KENDİMİ YETİM HİSSEDİP YETİMLİGİN NE KADAR KÖTÜ BİŞEY OLDUNU ANLADIM ALLAHIM KİMSEYE VERMESİN

  12. ..g...ü..l..c..a..n.. Says:

    çok
    güzel
    ama
    birde
    dinliyebilsem
    açıpta

  13. nurdan Says:

    allahım sizi korusun çocuklar umaruım ilahılerinizhep devam eder biz

  14. kübra Says:

    Ben sivas’ın suşehri ilçesinden kübra herkesin böyle düzgün klipler çekmesi dileğiyle

  15. muslimsister Says:

    Selamun Aleykum!
    Masaallah, bu kadar olur.
    Allah manevi yetimlikden kurtulmayi nasib etsin.
    Hepimiz manevi yetimleriz. Kimimiz kurtuldu, kimimiz kurtulmak üzere, kimimizin maneviyat diye birsey aklina bile gelmiyor. Allah hepimize O`nu hisetmeyi ve her animizi O ne der diye yasamayi nasib etsin! Amin.
    ES-SELAMUN ALEYKUM

  16. hatice Says:

    cooooooooooooooooooooooooooooook güzel


Bir Cevap Yazın

