Yusuf İslam ‘ın Dubai Konserinden iki ilahi..

Ağustos 23, 2006

Yusuf İslam, Taleal Bedru Aleyna ve Salli Ala Seyidina ilahilerini gitarıyla canlı yorumluyor..

3 Yanıt to “Yusuf İslam ‘ın Dubai Konserinden iki ilahi..”

  1. canan Says:

    sevgili yusuf islam çok muhtrem bır insan oldugunu düşünüyorum herşeyınle örnek alınacak bırısın ALLAH yolunu açık etsın RABBIM SENI VE TUM MUSLUMANLARI KORUSUN SESIN ÇOK HARIKA eger bır cevap yazarsan çok sevınırım

  2. emine sevil Says:

    ben türk olan bir Filistinliyim.HAYALİM, UMUDUM, HERŞEYİM FİLİSTİN Yusuf.Ben 17 yaşındayım ve yıllardır onların hayaliyle yaşıyorum.Ağzıma attığım her lokmada onlar, gözümü açtığımda, dualarımda herzaman… Ben islamiyeti ve türk olmayı içim de hissedemiyorum.Ben ömür boyu babasız olabilirim yusuf, ama onlarsız olmak işte bunu yapamam.Söyle bana yusuf benim param yok benim gibi parasız biri onlar için ne yapabilir onları hayallerine koymaktan başka…

  3. hamza Says:

    çok guzelmiş super olmuş


Bir Cevap Yazın

