Basralı Ömerin Mektubu

Ağustos 13, 2006

Bir Yanıt to “Basralı Ömerin Mektubu”

  1. selen Says:

    Ben Basralı Ömer
    Belki Haberin Yoktur Diye Yazıyorum Mr. Franks.
    Önce Demokrasi Yağdı Göklerimizden
    Sokaklarımızda Kan Ve Et
    Sonra Özgürlük Geçti Üzerimizden Palet Palet

    Ve İnsan Hakları Namlularında
    Yüzü Maskeli Adamların
    Saniyede Bilmem Kaç Adet
    Demokrasi Bizim Eve de İsabet Etti
    Bir Gün Sonra Anladım Koptuğunu Ayaklarımın
    Tam Onsekiz Adet İnsan Hakları Saymışlar Vücudunda Babamın
    Annem Yoktu Zaten
    Ben Doğarken
    İlaç Yokluğunda Ölmüş
    Ambargo Falan Dediler Ya Anlamadım
    Çocuk Aklı İşte
    Takılıp Kalmış Girişte
    Sizde Barış Böyle Midir Mr. Franks?
    İnsan Hakları Çocukları Yetim Ve Ayaksız Bırakır Mı Oralarda?
    Düşer Mi Ayın Kan Gölüne Aksi
    Güpe Gündüz Düşer Mi Pazar Yerine Demokrasi?
    İnsanları Korkudan Uykusuz Bırakır
    Kuşlar Terk Eder Mi Orda Da?
    Babamla Mırıldandığım Son Dua Dilimde
    Ayaklarım Hastanede
    Ve Giymeye Kıyamadığım Papuçlar Kaldı Elimde
    Çocukların Var Mı Mr. Franks?
    Al, Oğluna Götür Onları
    Bari İşe Yarasın
    Kim Bilir Beklide Baktıkça Bazen Beni Hatırlarsın
    Bu Nasıl Demokrasi Mr. Franks?
    Düştüğü Yeri Yaktı
    Merhamet Hür Dünyaya
    Bu Kadar Mı Irak’tı?


Bir Cevap Yazın

